Thursday, February 13, 2014

WINTER WONDERLAND.....




winter wonderland 1
Soğuklar birkaç zaman devam edip dun hava ısınınca- 0 derece oldu:) - yağmur başladı ve gece az birşey soğuk sonrası dallardaki yağmur damlaları donunca ortaya muhteşem görüntülerle beraber tabiki elektrik kesintileri, dalların ağaçların buz ağırlığından kırılması, hızlı yollarda kazalar oldu..belediyeler güzel çalışıyorlar ama, gece gündüz ara yollar dahil devamlı tuz kamyonları geçip yolları tuzluyorlar ki buzlar erisin hayatı felç etmesin diye..


winter wonderland 2


winter wonderland 3


winter wonderland 4




Sizler için birkaç resim çektim bu sabah..aslında gece sokak lambaları eşliğinde ağaçların “kristal ağaçlar“ şeklinde parlayan görüntüleri muhteşemin ötesinde  ama onu resimleyemedim:( 




winter wonderland 5

Bu arada tarifler vermiyorsamda birikenleri -çokta yok aslında hep aynı şeyler:)-yeni yıl sonrası paylaşacağım..Geçenlerde bu kurabiyeleri  yapıp komşuya gönderdiğimde aklıma Vuslatçım geldi..kurabiyelerede dişi ağrıyan kurabiye dedim:)))













winter wonderland 6

Uc gun sonra Noel baba burada:))




 Bu arada Şulecimin önceki senelerde hediye ettiği sadece senenin bu ayına ait kadehimi çıkardım..


winter wonderland 7

Argentina dan Las Moras Black label..Bonarda 2010 dün akşam denedim..arkadaş tavsiyesi ile koleksiyonuma katmıştım, ama bendeki koleksiyonlar eksilip artıp en fazlası iki sene durup sonra kadehlere misafir olur:) son günlerde denediğim güzel keyifli kırmızılardan biri..kadeh içindeki görüntü sanki laciverte çalan bir koyulukta..burunda nefis meyve, biraz “sanki“ hanımeli-bunu bir müddet tanımlayamadığım ama sanki hanımelini andırıyordu ve öyle yazdım:), menekşe kokusu..ağızda naneli bir aroma, dolgun..bitiş uzun tam benlik... her içişte farklı tatlarla complex..bulursanız mutlaka denemenizi tavsiye ettiğim ipek gibi bir red...




winter wonderland 8

Son zamanlarda farklı seçimler tatlar ile az da olsa haşır neşirim..bu arada sanmayın evde yemek pişmiyor..pilavı lapa yapmakta üstume birini tanımadığımdan, Ustad "Festiganda" gördüğüm risotto sonrası biraz ondan biraz internetteki tariflerden ortaya muhteşem mantarlı risotto çıkarıp, portakallı acı biberli karides ilavesi ile aile ile tanıştırdım..sonuc mükemmel bir lezzet idi...Son günlerde yoğunum..ortalıkta çok gözükmüyorum ama yakında sahalara döneceğim:)


No comments:

Post a Comment