Thursday, February 6, 2014

GALİBA HASTALIK BİZİ TERKEDİYOR



galiba hastalik bizi terkediyor 1



Tam bir  ay oldu grip evimize gireli burada anlatmıştım... Geçen hafta üç gün yüksek ateşle mücadelemiz oldu Atahan daha ilk bir ayda 4 gün devamsızlık hakkını kullandı kreşte:)) 2,5 yıldır ilk defa antibiyotikle tanışmamız oldu üç gün iğne oldu minik kuzum...Şimdi kuzum iyi çok şükür kreşe  devam  biraz daha alıştık son zamanlarda sabahları ağlamdan hazırlanıyoruz... Hafif bir burun akıntısı  kaldı sadece... Normalde  geceleri yatarken cicibebe ve süt ile biberon kullanıyorduk bu hastalık döneminde boğazlar tahriş olduğundan nişasta yada pirinç unundan yapılan muhallebi ve biraz tarçınla geçiştirdik geceleri daha rahat uyur oldu... Hastalık geçti ben hala  muhallebi olayına devam ediyorum  hatta içerisine birde muz ezip koyuyorum daha az uyanıyor.... Ateşten sonra 3-4 gün sebepsiz ağlama krizlerimiz oluştu... Eskiler derlermiş ya çocuğumun hasta olduğuna yanmam huy kaptığına yanarım diye işte aynen  öyle oldu biraz daha hırçınlaştı sanki az sinirliymiş gibi :) Zor haftalardı hele birde yıl sonu nedeniyle iş yerinde hummalı bir çalışma tutturulması gereken kayıtlar hedefler vs derken bende yine direnç düştü... Dün ses bende  gitti travestiler gibi bir ses oluştu iyiki sahne falan almıyorum duman olmuştum:) Takviye vitamin hapı alma zamanı geldi galiba... Gripten kurtulunca ilk işim bir grip aşısı olmak bu sene nasıl bir virüsse evi terkedemiyor... Bizi çok sevdi galiba...


No comments:

Post a Comment