Wednesday, May 7, 2014

DOMATES SOSLU ERİŞTE (EV YAPIMI)



domates soslu eriste ev yapimi 1



domates soslu eriste ev yapimi 2










MERHABA SEVGİLİ TAKİPÇİLERİM


Ev yapımı eriştenin lezzeti hiç şüphesiz hangi marka olursa olsun paket erişte lezzetinin yanında çok farklıdır :) her şeyden önce insan eli değince yapanın enerjisi,sevgisi geçer,temizdir,malzemesi kalitelidir :)


ERİŞTE YAPIMI BURADA


tencereye yetecek kadar erişte üstünü basacak kadar kaynar su ve az tuz atıp pişene dek kaynattım,


bu arada sos tavasında sızma zeytinyağı ve YAZDAN HAZIRLADIĞIM DOMATES SOS  kısa süre kavurdum,karabiber ilave ettim ,


ben genelde özellikle ev yapımı makarnaların suyunu süzüp dökmüyorum,resimde görüldüğü gibi çok az sulu kıvamda


domates sosu üzerine döküp nane ile servis ettim


MAKARNALAR BURADA






No comments:

Post a Comment